El calaix de l'artista

"El calaix de l'artista" és un llibre que em va caure a les mans l'altre dia en una llibreria. La tapa em va captivar i quan el vaig començar a llegir em va venir una idea al cap.



És un llibre que et permet portar a terme una activitat molt bonica. Us l'explico.

Podem presentar el llibre però amb una maleta. El llibre va anomenant diferents objectes. Llavors a mesura que vas explicant-lo pots anar traient els objectes de la maleta. Evidentment tots no t'hi cabrant però pots anar jugant entre objectes i fotografies dels objectes.



És una activitat que tinc pendent de fer. Crec que agradarà molt als alumnes ja que és diferent. Només ho he vist fer una vegada i ja vaig pensar que era una bona manera d'explicar contes.

És de l'editorial Piscina un petit oceà

Comentaris