Belfast 1

El diumenge vaig arribar a Belfast. (escrit des del mobil i amb ordinadors de UK, per tant, no hi ha accents, ni apostrofs. Perdoneu si hi ha alguna falta... es complicat escriure d aquesta manera)


Vaig volar fins a Dublin. El vol va estar be, pero em vaig congelar ja que tenien l aire espatllat i sortia molt fred. Quan vaig arribar estavem a 16 graus, fresqueta que vaig notar de seguida. Des de l aeroport vaig agafar un bus que anava directe a Belfast. Anar i tornar 23,40 euros. Per l autopista vam trobar un accident i per aixo, en comptes d estar dues hores en vam estar 3. Quan vaig arriba vaig trucar a Emmet i em va venir a buscar amb un descapotable. Carai, carai.... vaig pensa.

Be, la casa es bastant gran. A mi m han instal.lat a dalt de tot. L habitacio es xula.

La mestressa es molt maca i amable. El primer dia vam estar parlant una estona i despres em va acompanyar a comprar el tiquet del bus per anar a l escola (15 viatges 18,50 lliures). Em va ensenyar el parc que hi ha molt a prop d casa seva. M anira molt be per anar a correr. Despres vam sopar, sopa de verdures i copeta de vi blanc i vaig anar a donar una volta pel parc. Que xulo, gran i verd que el vaig troba. Perfecte, es de luxe!



Comentaris