El meu aniversari!

Sí, correcte, avui faig ...



Mare meva, el temps passa però cada any el celebro amb molta il·lusió.

Aquest matí mateix, Google m'ha fet una sorpresa, el cercador de pastissets amb espelmes! Que xulo!



Jo el celebraré amb la meva família bufant unes llargues 34 espelmes! A veure si al vespre puc posar fotos del pastís...



Us poso aquesta petita decoració que he fet per casa, tota la setmana que la hi tinc penjada.


Les banderetes les vaig comprar en una botiga de Berlín aquest estiu. M'encanten! 


Ja us puc posar un parell de fotos del pastís!


P.D. Des que vaig néixer, Catalunya em fa una festa per l'11 de setembre, però cal dir que aquests últims anys, s'hi ha lluït molt! Heee, fora bromes, haver nascut l'11 de setembre sempre m'ha encantat. Avui també serà un dia ben especial i ben celebrat demostrant a tothom el que volem, votar el 9N.


Comentaris

  1. Jejeje, felicitats, Violeta. I bona diada!!! Jo l he celebrat fent la "V"
    Una abraçada.
    Marta /TresQuatreiCinc

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada