Ja m'he firat

Aquest Sant Jordi m'he firat:


M'ha agradat molt, l'he fullejat i quan després, me l'he llegit tot i he arribat al final... m'ha quedat una bona cara de sorpresa. Crec que agradarà molt a la canalla de l'escola.

Mentre seia al banc de la plaça contenta amb els meus llibres ha vingut un alumne de l'escola a saludar-me, i li he ensenyat el llibre que m'he comprat. La seva resposta ha estat: Però és pel teu fill o filla? Heee, li he dit que no, que era per a mi, bé pels meus 23 nens i nenes que tinc. La seva cara era un poema!


Segona adquisició, una ganga: m'ha costat 1€. Tinc ganes de llegir-lo per seguir descobrint com es feien les coses abans a l'escola, què era important, com crear escola, etc...

Els que tinc encarregats i que m'arribaran més endavant són els següents:


El primer, un clàssic. El vaig descobrir a l'escola Centcelles. Unes companyes el coneixien i em va agradar molt. Vam organitzar la temàtica de la biblioteca anual a través d'aquest conte.


En aquest conte, l'Aoki ens mostra com és el Japó, però el Japó d'abans, el més tradicional. Ja tinc ganes de poder-lo fullejar.

Comentaris