Detall d'estiu!

Últim dia de CURS! 

Mare meva, sembla com si fos ahir que començàvem l'escola i avui, últim dia del curs 2014-15. 

Vaig començar amb molta il•lusió i l'he acabat, amb il•lusió també. Després d'un any de molta feina, tant pels nens com per a mi, es mereixen unes BONES VACANCES, i jo també, més que res per airejar la ment, renovar les idees i carregar piles.

Després de compartir tant durant un any, tenia ganes de fer-los un detallet per acabar el curs i buscant, buscant, vaig trobar una idea que em va agradar. 

Us agrada?

   
   
A mi m'ha agradat força. A la canalla normalment els agraden els gelats i amb la targeta que els he fet, queda... de "maravilla"! 


És fàcil de fer i econòmic, però en el que més xalo és en la il•lusió de fer-ho i en veure els somriures dels nens i nenes al rebre-ho.

                                 
Un any més a la motxilla!

Font: https://www.pinterest.com/pin/251638697900809382/

Comentaris