I avui és el dia

...de dir



...perquè fa uns dies que...




Després de 4 anys, i es diu ràpid, he arribat a les 50.000 visites. Estic contenta, i tot i que he anat aprenent cada dia qüestions sobre el bloc (encara em falta molt per aprendre), m'ha agradat gaudir de cada etapa. 

Quan comences un bloc ho fas amb una embranzida espectacular, després aquesta es va difuminant i seguidament hi ha alts i baixos. Ara ja fa uns mesos que estic als núvols, heee, és a dir, que vaig posant coses de manera més o menys regular. 

El que m'interessa són dues coses, per una banda, deixar un recull del que vaig fent, simplement, per a mi, per poder anar recordant les pràctiques que porto a terme, els projectes... i per altra banda, penso que si és útil per altres persones i ho poden aprofitar, millor que millor. 

És evident, que si la gent no entra, no acabes de créixer, i per això s'ha de donar les gràcies, tot i que crec que és un agraïment mutu. Costa però donar-se a conèixer, hi ha molts blocs interessants i no es dóna l'abast a mirar i remenar. 

Bé, espero continuar amb ganes i il·lusió de fer créixer el meu bloc, cuidant-lo i mimant-lo, unes 50.000 visites més!  






Comentaris