Centenes - Desenes - Unitats

Aquest trimestre hem començat a treballar la centena. Per això, m'he preparat uns materials que em funcionen molt bé. Us els mostro i més avall, us els podeu descarregar.
Aquest primer el vaig trobar en una web que es diu Teachers Pay Teachers que us recomano. És de mestres d'EUA. Un dia en parlaré d'ells, m'agrada moltes coses que fan.
He modificat una mica el material que em vaig descarregar i ja està, útil per a mi.

Material 1:

Em vaig imprimir en fulls de colors, segons si és C, D o U. Els vaig plastificar i retallar (una bona estoneta!). Després al darrera hi vaig posar imants i d'aquesta manera és molt fàcil de posar i treure de la pissarra. Vaig imprimir 9 C, 9 D i 9 U.



             

Maneres de treballar (tot i que se us en poden acudir moltes més):

-El mestre col·loca les peces i demana a un alumne que digui quin número és.
-El mestre col·loca les peces i demana als alumnes que escriguin el número que representa en un full. Es pot fer en lletres o en xifres.
- Un alumne posa les peces i un altre ha de dir quin número és.
- Un alumne posa les peces i els altres l'han d'escriure.
- Dius / Escrius un número i l'alumne ha de representar-lo amb les peces (ho pots fer tu o un alumne).
- Etc...

Material 2:

En aquest cas en vaig fer 12, per a què d'aquesta manera ho podem fer tota la classe en parelles o si tens mig grup, n'hi ha un per a cadascú. Primer ho fa un i després l'altre.



        

Maneres de treballar (tot i que se us en poden acudir moltes més):

- El mestre/alumne diu un número i l'alumne el posa.
- Es diu el nombre però indicant les centenes, desenes i unitats i l'alumne el posa.
- Etc...

DESCARREGA EL MATERIAL







Comentaris