Alegrar la vista als alumnes

Aquesta setmana els alumnes han fet una redacció sobre el Carnaval, i és que al meu poble el celebrem una setmana abans per després poder anar a Reus, Tarragona, Cambrils...

Els alumnes m'han fet unes bones explicacions, cada dia milloren i això és fantàstic.

Una vegada feta l'activitat, aquesta vegada, (ja que sempre no ho faig) vaig pensar que estaria bé passar-la a net per després anar-la a llegir a les classes de 1r i als padrins lectors.

Per tal que es posessin a fer l'activitat amb il·lusió vaig aplicar l'scrapbooking a l'educació d'aquesta manera:


La veritat és que l'estratègia ha funcionat perfectament: cap queixa d'haver de tornar-la a escriure, al contrari! Quan van veure el full els va encantar! 

Bé, no és gens difícil per la mestra. Vaig trigar molt poquet a preparar aquests fulls. Simplement, amb tintes i segells, vaig estampar sobre el full i au, llest! 

Aquest petit detall agrada a petits i a grans, així que ens pot servir per cursos de cicle inicial i també a cicle superior. Oh, yeah!!

Si ho proveu ja m'ho fareu saber! 


Comentaris