Plàstica en anglès, Catalunya Informació

A l'escola on treballo, Escola Centcelles, fem la plàstica en anglès des de fa dos cursos. Actualment la fem a cicle mitjà i a cinquè.


La setmana passada, la Montse Poblet, de Catalunya Informació, va venir a l'escola a veure com treballàvem. Em va entrevistar i va estar present a l'aula ja que en el seu programa, Blog de mestres, explica experiències i bones pràctiques que es fan a les escoles de Catalunya.


Per una banda, em va agradar que vingués ja que és molt positiu poder explicar la feina que fas. La plàstica en anglès és un exemple, però n'hi ha molts més. Treballar amb el que t'agrada és un plaer i per millorar cal innovar, cercar i trobar noves informacions i experiències model. M'agrada remenar Internet i trobar idees que em sorprenguin. Algunes em serveixen per barrinar fins a variar aquesta idea inicial adequant-la al context on treballo. D'altres per saber què no he de fer,  per tant, millorar evitant l'error.



Per altra banda, és un reconeixement a la feina que es fa, no només a la meva escola sinó a moltes altres. Aprofito per donar les gràcies a la Pilar Olivares, que em va cedir un material que m'ha anat molt bé.



M'encanta descobrir cada dia noves eines, nous recursos per a treballar i poder millorar i innovar per donar el millor de mi mateixa als meus alumnes.







Clica a la imatge i podràs descobrir les activitats fetes a plàstica en anglès, "I love Art in English".


Aquí us deixo el podcast per si voleu sentir l'entrevista: clica al PLAY


Comentaris