Aquests anys fent la plàstica en anglès utilitzàvem aquestes llibretes a classe.
Cada alumne en tenia una, fetes per mi, on anàvem escrivint en cada sessió, dues o tres frases o paraules, que eren útils per poder participar a la classe en anglès.
Jo tenia a la pissarra un tauler o dos amb les frases penjades perquè les poguéssim consultar totes però el que permetien les llibretes era major rapidesa a l'hora de buscar el que volien dir els alumnes.
A mig curs, ja havíem escrit moltes frases o paraules pròpies de l'àrea d'Art en anglès. D'aquesta manera quan els demanaves que se't dirigissin en anglès, si no recordaven com es deia, ho miraven a la seva llibreta.
Al principi de cada sessió, es repartien les llibretes i al final de la sessió les tornava a recollir perquè si se les queden els alumnes hi ha la possibilitat que es perdin. D'aquesta manera quedaven ben recollides a una capseta.
Cada alumne en tenia una, fetes per mi, on anàvem escrivint en cada sessió, dues o tres frases o paraules, que eren útils per poder participar a la classe en anglès.
Jo tenia a la pissarra un tauler o dos amb les frases penjades perquè les poguéssim consultar totes però el que permetien les llibretes era major rapidesa a l'hora de buscar el que volien dir els alumnes.
A mig curs, ja havíem escrit moltes frases o paraules pròpies de l'àrea d'Art en anglès. D'aquesta manera quan els demanaves que se't dirigissin en anglès, si no recordaven com es deia, ho miraven a la seva llibreta.
Al principi de cada sessió, es repartien les llibretes i al final de la sessió les tornava a recollir perquè si se les queden els alumnes hi ha la possibilitat que es perdin. D'aquesta manera quedaven ben recollides a una capseta.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada