Continuant amb el projecte de La cuina, aquests últims dies hem estat treballant els estris de cuina. Ho hem fet amb un parell d'activitats:
1.-A partir d'unes imatges que vaig trobar per Internet (Vocabulari bàsic cuina: Emilia Alcaraz), vaig fer paquets segons el nombre d'alumnes que hi havia en cada petit grup. A cada alumne li tocaven tres imatges. Per altra banda, vaig buscar a un diccionari infantil, les definicions de totes les imatges (gairebé 70).
L'activitat consistia en que entre tot el grup (grups d'entre 4 i 6 alumnes), havien de llegir les definicions i saber de quina imatge es tractava.
L'activitat va resultat molt bé, els va motivar fer-ho en petit grup i van trobar totes les imatges.
Després els alumnes van anar sortint per grups i van presentar els estris que els havia sortit. Alguns en van llegir la definició.
2.-Per tal d'aprofitar el material fet, he muntat un llibre joc. Hi ha les diferents definicions i després de llegir-la han de pensar quin estri és. Després destapen la imatge i comproven si ho han fet bé. És un llibre que quedarà a l'aula per quan tinguin ganes de mirar-se'l.
1.-A partir d'unes imatges que vaig trobar per Internet (Vocabulari bàsic cuina: Emilia Alcaraz), vaig fer paquets segons el nombre d'alumnes que hi havia en cada petit grup. A cada alumne li tocaven tres imatges. Per altra banda, vaig buscar a un diccionari infantil, les definicions de totes les imatges (gairebé 70).
L'activitat consistia en que entre tot el grup (grups d'entre 4 i 6 alumnes), havien de llegir les definicions i saber de quina imatge es tractava.
L'activitat va resultat molt bé, els va motivar fer-ho en petit grup i van trobar totes les imatges.
Després els alumnes van anar sortint per grups i van presentar els estris que els havia sortit. Alguns en van llegir la definició.
2.-Per tal d'aprofitar el material fet, he muntat un llibre joc. Hi ha les diferents definicions i després de llegir-la han de pensar quin estri és. Després destapen la imatge i comproven si ho han fet bé. És un llibre que quedarà a l'aula per quan tinguin ganes de mirar-se'l.
Portada del llibre JOC |
Interior del llibre JOC |
Estic segura que els agradarà moltíssim i se'l llegiran i rellegiran. A banda d'això, els alumnes han portat material a l'aula, diferents estris i els hem mirat i comentat.
Es tracta que els alumnes siguin actius en els seus aprenentatges i treballant amb activitats en petit grup, ajuda molt.
El nostre mural ha anat avançant.
Es tracta que els alumnes siguin actius en els seus aprenentatges i treballant amb activitats en petit grup, ajuda molt.
El nostre mural ha anat avançant.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada