Agenda per a tothom!

Bé, avui és el dia! Avui comparteixo amb vosaltres l'agenda que he creat aquest estiu per a mestres.



Com veieu, m'agrada compartir, només us demano una coseta, si sou tan amables: seguiu-me al bloc!
Costa molt poc i em fareu feliç com un anísUs convido a fer una ullada al bloc on podreu trobar molts recursos educatius que potser us són d'interès.

Com em podeu seguir?

Ho podeu fer a través de Friend Connect de Google:


O seguir-me a través del correu electrònic.


Com descarregar l'agenda?

Cliqueu al nom de sota l'arxiu o a IN. Us enviarà al meu slideshare i allí, feu córrer la pàgina avall. Trobareu el següent i on la fletxa blava us indica, us podreu descarregar l'agenda:


Bé, com que ho faig perquè m'agrada la meva feina i crec que compartint tots ens enriquim, aquí la teniu!


Per a mestres homes! 

NOTA: Us recordo però, que heu de fer volar la vostra imaginació ja que a mà vaig posar cintes whasi tape i segells, així que és impossible que us ho passi, més que res, perquè a partir d'aquí, tothom es personalitza l'agenda amb les seves dates a destacar o el gust particular de cadascú. Jo us dono la base i vosaltres hi heu de posar la resta.

ASPECTES A DESTACAR

La portada

Alguns de vosaltres m'heu preguntat com està feta i m'heu expressat que la voleu. Us explico:

- Està feta en un word i impresa a una copisteria amb paper de transparència.

Per què amb paper de transparència?

Si ho feu així, és més fàcil jugar amb les imatges i el color de la lletra. Sota de la transparència hi podeu afegir una cartolina amb un estampat bonic o simplement d'un color, com us agradi.

 El tipus de lletra és: KG Counting stars. Si cliqueu a l'enllaç us portarà a la web d'on la podreu descarregar.


Espero que us animeu a imprimir-la i us sigui d'utilitat!

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada