Segells! Bonic, bonic!

Uiiiii! Ahir em va arribar. Aquesta vegada he comprat a Oh, Naif!

Feia temps que me la volia comprar i la setmana passada em vaig animar.



Que bé, m'encanta! Estic segura que em servirà tant per a projectes personals com per a l'escola! Ens fem els nostres segells?



A L'ESCOLA:

Activitat 1. Estem treballant la carta? Patapam! Segell al canto! Abans de fer la carta real i enganxar-hi el seu segell de veritat cal practicar, oi? Aquests segells ens aniran la mar de bé! 

Activitat 2. Aquests segells ens poden servir per plasmar-nos a nosaltres mateixos en un segell, a veure com quedem dins el requadre, heee. També ens pot servir per deixar volar la imaginació i que cada alumne dissenyi un segell. Els exposem tots? Segur que queda molt creatiu!

Se t'acudeixen altres activitats? Deixa un comentari per compartir-ho amb tothom! 


Comentaris