100 anys de Roald Dahl

Aquest any se celebren els 100 anys del naixement de Roald Dahl. A la classe en parlarem i per fer-ho més amè, he preparat uns materials que crec que us poden agradar.

He buscat informació sobre Dahl i he trobat una web on explica la seva vida de manera resumida, i m'ha agradat pels meus nens de 2n. La web és aquesta, per si la voleu consultar.

Material 1

Com que la biografia era una mica llarga, l'he dividit en 5 parts. D'aquesta manera faré 5 grups d'alumnes. Cada grup en tindrà una part. Se la llegiran, parlaran de com la presenten (cadascú un trosset, amb un portaveu...) i la presentaran davant la resta de companys. Aquesta manera de treballar em servirà per a què no se'ls faci llarg i sigui més amè i amb la seva participació.

Espero que funcioni!


Els altres alumnes hauran d'estar molt atents perquè després d'aquesta activitat, ve la següent: un joc de preguntes A, B, C.

Material 2

Joc de preguntes sobre la vida de Dahl. Crec que ha quedat molt xulo. Segurament es poden ampliar si ho treballeu amb alumnes més grans, però per a 2n en tinc prou.



I si voleu les preguntes... aquí les teniu! 



Espero que utilitzeu el material i us vagi molt bé! Si m'ho voleu explicar, deixeu un comentari aixií tots ens enriquim! 

Salut gent!

Comentaris

  1. Hola Violeta,

    Et passo un link on hi ha cosetes del Roald Dahl. Hi ha sopes de lletres, banderetes per a pintar,...
    Estan en un altre idioma, però igual et serveix. Gràcies pels materials d'aquest genial escriptor.

    http://www.roalddahl.com/roald-dahl/roald-dahl-100/party-pack-download

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada