Finger lights

Hola de nou!

Portava molts dies sense escriure però és que he anat atabalada.

Avui us porto una coseta que feia temps que hi anava al darrera: un super gadget! Els Finger Lights!



Ho havia vist per Internet, en un dels blocs de les meves amigues mestres americanes i també per comprar-ho a l'Amazon, però no m'havia decidit.

Per altra banda, la bona notícia per a mi, és que la botiga Tiger, ja és a Tarragona. M'encanta aquesta botiga. Si ets amant de l'Ikea, no et pots perdre passejar-te un ratet per la botiga Tiger, perquè per a mi, és com un Ikea menut, menut.

Bé, al que anava. Les Finger Lights, són unes llumetes petitones que es posen als dits. Crec que pot tenir diverses aplicacions a l'aula, tot i que encara estic pensant en com explotar-les.



Primer els vaig dir als nens que els portava una coseta i tots ja es van emocionar. Què hi haurà dins la capseta?



De momentnomés les he fet servir al SEP, perquè són poquets nens, i els va encantar! Que bonic això que els nens, a sobre que fan una hora més al migdia, marxin amb una alegria immensa, i tot, gràcies a les tonterietes que els porto per fer les feines.

Bé, doncs la primera coseta que vaig fer va ser un joc de mates, de rapidesa de càlcul.

Es juga per parelles i es posen els dos a una mateixa línia a un metre de la pissarra, més o menys. Llavors a la pissarra vaig enganxar tot de sumes que tenia d'un altre joc que havia fet.

Jo els deia un resultat i ells havien de calcular ràpid i quan sabien la resposta, amb la llumeta s'aproximaven a la pissarra i il·luminaven la suma que donava aquell resultat.

Una tonteria, però va ser molt xulo perquè no volien parar de jugar-hi.



La segona activitat, el dia següent, va ser molt semblant a l'activitat que havíem fet. Jo els deia multiplicacions i ells havien de buscar la resposta. Va anar genial també!

Quan ho provi a llengua ja us ho diré. Alè, espero que us hagi agradat i que trobeu altres aplicacions educatives per a les Finger Lights!

Comentaris