Gestió d'aula

Aquests dies he preparat una coseta que l'any passat ja vaig fer servir i em va anar molt bé.

A l'aula tinc dos pots, en un diu "A qui li toca?" i a l'altre "Ja ha sortit". Comencem amb tots els pals dins el 1r pot. En cada pal hi ha el nom de cada alumne de la classe.

Aquest any però els he fet més guapets, en foma de llapis.

Per què els utilitzo?

Em van molt bé per no repetir alumnes a l'hora de contestar. Hi ha activitats en les que vols que participin tots els alumnes i n'hi ha que són molt actius i sempre volen contestar i altres, que si no els dones un cop de mà, no diuen res. Aquests pals em van bé perquè tots trobin just el fet que contesti un nen o un altre i no repeteixis alumnes.

Materials  iprocediment:

Aquerel·les, pinzell i pals.

Pintes una franja gran de groc i una petita de rosa. 

Talles la punta sense pintar en forma de punxa. 

Enganxes un tros de washi tape.

Escrius el nom alumne per alumne. 



Espero que us serveixi la idea, que com és normal, l'he tret de Pinterest,
una gran caixa d'idees a provar!

Comentaris