Control d'aula

Hola família!

Com ja sabeu a vegades tenim grups d'alumnes molt actius, tant, que costa poder fer la classe sense interrupcions constants, i si ho ajuntem amb el soroll normal de la classe (caigudes de llapis, soroll de cadires...) pot arribar a ser molt molest. Però tranquils, hi ha remei!



A mi em passa, el meu grup és molt actiu, amb la qual cosa els costa controlar-se la xerrameca. Com que no crec massa en els càstigs, sinó que m'agrada promoure allò positiu, he vist que havia de buscar un sistema que m'ajudés.



Us parlo altra vegada de Class Dojo. Sí, sé que el coneixeu i que ja ho vaig fer en un altre curs.
Aquest any però he fet una actualització que em funciona força bé.


Els he fet un carnet perquè el tinguin a l'estoig i així recordin sovint què s'espera d'ells. 



A més a més, els he fet un llibret per compatibilizar els punts. La mestra d'anglès també ho fa i per això anoten els punts que fan amb mi i després a l'hora d'anglès, els altres. 

De moment, em funciona força bé i la classe està més tranquil·la. A veure si a poc a poc, es regularitza i podem anar retirant aquesta mesura. 

En una altra entrada us explicaré alguns detalls més (com ho porto a terme, quan revisem els punts, què hi diu al carnet...).

Comentaris